تجربتون برا اینکه تو هفته ۳۸_۳۹ دردم بگیره و زایمان کنم چیه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عه آبجی منم مث تو خسته شدم میخام زود به دنیا بیاد

اسکات بزن و پیادع روی کن از این هفتت
من دیر شروع کردم پشیمونم خیلی تاثیر داره

والا من فقط میدونم استرس داشتن خیلی تاثیر داره روی دیر بدنیا اومدن.فقط باید شل کرد اینجوری خودش زودتر بدنیا میاد.البته کنار پیاده روی و رابطه و گل مغربی و ورزش

معانیه تحریکی انجام دادین؟

سوال های مرتبط

مامان آراز و مهرداد مامان آراز و مهرداد ۶ ماهگی