هزینه ان اس تی چقدره خانوما؟
#زایمان #شیرخشک #بارداری #طبیعی

۱۰ پاسخ

من بیمارستان میرفتم 480

بیمارستان دولتی بیمه باشی رایگانه

بیمارستان ۴۴۰ شد ولی مطب ۸۰۰

مگ رایگان نبود؟؟☹

زایشگاه من میرم ۳۵۰

۱۷۰۰من انجام دادم

برو زایشگاه رایگان انجام میدن

۲۴۰۰ت

من رفتم بیمارستان دولتی با بیمه تامین اجتماعی شد ۱۳۵ تومن

۱۶۵۰🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی