من بیمارستان میرفتم 480
بیمارستان دولتی بیمه باشی رایگانه
بیمارستان ۴۴۰ شد ولی مطب ۸۰۰
مگ رایگان نبود؟؟☹
زایشگاه من میرم ۳۵۰
۱۷۰۰من انجام دادم
برو زایشگاه رایگان انجام میدن
۲۴۰۰ت
من رفتم بیمارستان دولتی با بیمه تامین اجتماعی شد ۱۳۵ تومن
۱۶۵۰🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.