۲ پاسخ

سوپ شیر خیلی خوبه خوشمزه هست،پیاز رنده کن با کره و یه تیکه سینه مرغ وقارچ رو تفت بده و جو پرک و نمک و کاری و فلفل سیاه بزار قشنگ بپزه سه لیوان آب بریز تا کاملا بپزه،بعد که پخت هویج رنده شده رو اضافه کن مرغ رو ریش ریش کن شیر ولرم رو بهش اضافه کن تا جایی که غلیظت مواد خوب بشه من معمولا سه لیوان شیر میریزم،در اخر هم زیرش رو خاموش که کردی کمی جعفری تازه،پسرم عاشقشه خیلی دوست داره این مدلی

یک تیکه کوچیک گوشت یا مرغ و با پیاز و رب و زردچوبه و نمک یکم تفت بده
برنجی ک از قبل خیس کردی و سیب زمینی نگینی رو اضافه کن بزار گوشتت بپزه
آخر سر هم یکم رشته سوپ و جعفری بزن

سوال های مرتبط

مامان نخودچی و کشمش🍼 مامان نخودچی و کشمش🍼 ۲ سالگی
مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی