منم از وقتی وارد هفت ماه شدم دوباره ویارای سه ماه اول بارداریم برگشت
منم احساس میکنم حالت تهوعم بیشتر میشه یه روزای هم بالا میارم البته من عفونت دارم شاید از عفونت باشه
تمومی نداره 🥲😂
از بارداری🤣من صبا هنوزم دارم و بالام میارم ی روزایی
از بارداری😂منم همین طوره ام بدتر هم میشه🤢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.