خانوماا تو هفته من حالت تهوع از چیه؟

۵ پاسخ

منم از وقتی وارد هفت ماه شدم دوباره ویارای سه ماه اول بارداریم برگشت

منم احساس میکنم حالت تهوعم بیشتر میشه یه روزای هم بالا میارم البته من عفونت دارم شاید از عفونت باشه

تمومی نداره 🥲😂

از بارداری🤣من صبا هنوزم دارم و بالام میارم ی روزایی

از بارداری😂منم همین طوره ام بدتر هم میشه🤢

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری