۴ پاسخ

اره عزیز طبیعیه بهش میگن پس درد
من که بعد زایمانام مسکن میخورم

شیاف بزار

اره عزيزم وقتي رحم داره جمع ميشه يه سري دردها يه مدت ميان و ميرن

آره طبیعی

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی