مفنامیکاسید بخور
وای جدی راه میندازه؟من الان ۲ ۳ باره پریودیم خیلی کم شده و در حد ۲ روز خونریزی کم و بقیش لکه بینی شده.منم بهورم راه میوفته؟
نشاسته بریز داخب ای هویج بخور
یا بستنی بخور
منم پریودیم خیلی کمه برم بخرم استفاده کنم کاش زودتر تاپیک زده بودی
من یه بار این کارو کردم دوماه پریود بودم اخر رفتم دکتر قرص HD داد دوماه خوردم مرتب شد ولی خب عوارض قرص یکم چاقی بود دارو گیاهی واقعا اشتباهه
وااای من اصلا خونریزی ندارم خیلی خیلی کمه روز اول یکم دارم یعنی یه نوارصبح بذارم غروب عوض میکنم روز دوم لکه بینی دارم دوس دارم زیادبیادازم برم تخم هویج بخرم ازعطاری بگیرم؟؟چقدربریزم چقدرآب
تخم هویج چیه
منم کم شده پریودیم چیکار کنم سه روزه شده انگار
وای برو دکتر حتما زدی شیرشو خراب کردی
شنیدم پونه رو مثل چایی دم کنی با نبات بخوری راه میندازه
ای وای نشاسته بریز رو اب سرد بخور
اشتباه کردی عوارض داروهای گیاهی خیلی بیشتر از داروهای شیمیاییه
تخم هویج چیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.