۴ پاسخ

نه عزیزم خیلی سبکه

واسه دختر من که فقط همون لحظه گریه کرد

من دیروز زدم خداروشکر تب نکرده

نه اصلا خیلی سبکه

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱۸ ماهگی