یه لیوان بزرگ میتونم الان ابهویج بخورم یانه هنوز

۸ پاسخ

بخور نوش جونت كه ديگه رسيدي به مرحله اخر اكي هستي ديگه

اره نوش جونت🤤

من که تازه خوردم نوش جونت بخور عزیزم البته همشو نتونستم بخورم میزد زیر دلم

لیوان بزززرررگ😅بدجور هوس کردیا

اب هویج مگه تو بارداری مضره؟

اره بابا یه بار چیزی نمیشه
فقط میگن زیاد روی نکنین

اره بخور 3 ماه اول خطرناکه

بخور دیگه نزدیک زایمانی😂 بچه کامله

سوال های مرتبط

مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد