وا خب چرا نمیرین دکتر🤨😐اینجا مگ کسی دکتره ک کمکت کنه
منم داشتم رفتم دکتر سفیکسیم ۴٠٠داد، ده روز خوردم کامل برطرف شد
ابجی منم حس میکنم عفونت ادراری دارم
چون موقع اردار سوزش شدیددددددد میگیرم جوری که ادرارم قطع میشه خیلی هم بو میدخ ادرارم قشنگ مشخصه بو عفونته
دکتر نرفتی ؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.