۳ پاسخ

وا خب چرا نمیرین دکتر🤨😐اینجا مگ کسی دکتره ک کمکت کنه

منم داشتم رفتم دکتر سفیکسیم ۴٠٠داد، ده روز خوردم کامل برطرف شد

ابجی منم حس میکنم عفونت ادراری دارم
چون موقع اردار سوزش شدیددددددد میگیرم جوری که ادرارم قطع میشه خیلی هم بو میدخ ادرارم قشنگ مشخصه بو عفونته
دکتر نرفتی ؟؟؟؟

سوال های مرتبط