چرا دلت میخواد وقتی بارداری
الان بچت مگه مهمتر نیس؟
بچه تا ۳ماه اول از غذایی که مادرمیخوره تغذیه نمی کنه
من حتی ماه نهم هم گرفتم واذیت نشدم
اگه میخوای بگیری افطار وسحر به خودت برس که ویتامینای بدنت کم نشه
تو بارداری ضرر داره..بخصوص الان که هواگرمه و روزا طولانی...اصلا اینکارو نکن..انشاالله خدا ثوابشو بهت بده
نه توی بارداری نگیرید
سه ماه اول و سه ماه آخر بارداری روژه ضرر داره
منم میخام بگیرم
برا سحری بیدار میشم چیزی میخورم ک ب بچه برسه
بعدشم بچه از بدن مادر تغذیه میکنه
فردا خیلی ثواب داره و هرگناهی داشته باشه ادم بخشیده میشه و حاجت روا میشه
برای چی روزه بگیری
فردا مگه چخبره؟از طرفی ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.