۹ پاسخ

نه بگیر وقتی خودت دوست داری صدمه ببینی حتما بگیر 🤚

یعنی واقعا نمیدونی ضرر داره؟؟؟اون بچه نیاز به تغذیه داره

زن حامله و چ روزه اخه ای بابا

به نظرم روزه نگیر خدا هم میبینه اوضاع رو خودخواهیه ب نظرم چون جنین گناهی نداره ضعف اصلا خوب نیس برای شما

ماه های اول بارداری خیلی مهمه قلب و سیستم عصبی تشکیل میشه و باید خوب تغذیه بشین به نظر من بهتره نگیرین حالا خودتون صاحب اختیارین

اره عزیزم سه ماه اول و سه ماه سوم جز ماه های مهمه و مواد مغذی به جنین ممکنه کم برسه

😑😒

بلههههههه😐

۳ ماه اول ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وسوم بارداری