نه بگیر وقتی خودت دوست داری صدمه ببینی حتما بگیر 🤚
یعنی واقعا نمیدونی ضرر داره؟؟؟اون بچه نیاز به تغذیه داره
زن حامله و چ روزه اخه ای بابا
به نظرم روزه نگیر خدا هم میبینه اوضاع رو خودخواهیه ب نظرم چون جنین گناهی نداره ضعف اصلا خوب نیس برای شما
ماه های اول بارداری خیلی مهمه قلب و سیستم عصبی تشکیل میشه و باید خوب تغذیه بشین به نظر من بهتره نگیرین حالا خودتون صاحب اختیارین
اره عزیزم سه ماه اول و سه ماه سوم جز ماه های مهمه و مواد مغذی به جنین ممکنه کم برسه
😑😒
بلههههههه😐
۳ ماه اول ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.