آره عزیزم خیلیم زیاده رعایت کن نون شیرینی نخور قند ناشتا باید ۸۰ باشه دوساعته۹۰
قند دو ساعت باید پایین 120 باشه
بله عزیزم حتماااا برو دکتر غدد ،
من بدون ناشتا 101 بود دکتر گفت خوبه ولی بازم رعایت کن
ناشتا 95 یه کوچولو زیاده عزیزم رعایت کن
بلهههه ناشتات لبه مرزه رعایت کن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.