مامانا قند ناشتا۹۵
قند دوساعته۱۴۰
زیاده؟🥲

۵ پاسخ

آره عزیزم خیلیم زیاده رعایت کن نون شیرینی نخور قند ناشتا باید ۸۰ باشه دوساعته۹۰

قند دو ساعت باید پایین 120 باشه

بله عزیزم حتماااا برو دکتر غدد ،

من بدون ناشتا 101 بود دکتر گفت خوبه ولی بازم رعایت کن

ناشتا 95 یه کوچولو زیاده عزیزم رعایت کن

بلهههه ناشتات لبه مرزه رعایت کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری