کسی بوده ان تی ۱۰۰ درصد جنسیت بهش بگن بعد عوض شه آنومالی؟استرس دارم😕

۱۲ پاسخ

بله من گفتن ۱۰۰ درصد دختره تو انومالی پسر شد

اره به من گفت صد درصد دختر و پسر شد

معمولا تو انتی ۱۰۰ در ۱۰۰ نمیگن چون کلا احتمال هست انتی و روش نمیشه حساب کرد دقیقش آنومالی هست

من رفتم آنتی ۱۲ هفته سه روز صدرصد گفت دختره

آنتی گفت ۸۰ درصد پسر و پسر شد تو انومالی

ان تی هیچوقت ۱۰۰٪ نمیشه ولی گاهی حدس هایی ک میزنن درسته،مثلا من سر دخترم گفتن دختره درست بود،و الان ک حامله ام گفتن پسره تو ان تی و واقعا پسر بود

فک نکنم عوض شه،من انتی صددرصدی گفت و آنومالی هم همون بود

من سر هردوتا ان تی تشخیصش درست بود اولی پسر دومی دختر

من که ان تی رفتم گفتم جنسیت چیه گفت 50 درصد پسر 50 درصد دختر😐

منم ۱۰۰ درصد گف پسر حتی شومبول پسرمم نشونم داد دیگه نمیدونمم 😂

پسر بگن درست میشع بعضی وقتا اما دختر نه

رو بارداری دومم گفت ۷۰ درصد پسر و پسر هم شد

سوال های مرتبط