۱۵ پاسخ

برو زایمان کن خواهر

برو بیمارستان منتظری ما بگیم یعنی خودت نمیترسی دختررر بلند شو برو انشالا بسلامتی زایمان کنی

زودتر برو زایشگاه

جفتت احتمالا جدا شده بدون معطلی بروو بیمارستان

عزیزم برو برا بیمارستان برا زایمانه

پاشو بدو بیمارستان ایشالا که چیزی نیست فردا میایی میگی زایمان کردی بدوو

چ صبریییی

سلام شما هفتتون به زایمان میخوره برید زایشگاه احتمالا دهانه رحمتون باز شده

من ۳۷ هفته بعد رابطه خون ریزی کردم بستری شدم فرداش زایمان کردم

نزدیک زایمانت هم هست

زایمانه برو بیمارستان

برو بیمارستان
ممکنه خدای ناکرده جفت آسیب دیده باشه یا اتفاق دیگه ای باشه
لکه بینی با خونریزی فرق داره
شما نزدیک زایمانی خونریزی خطرناکه حتما برو

اگه ادامه داره به نظرم برو بیمارستان یه سونو بده

عزیزم بنظرم بری بیمارستان بهترع

سریع ب بیمارستان برید

سوال های مرتبط

مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۵ ماهگی