منم 13 خرداد
فقط منتظر دیدار پسرمم چقد زوق دارم ببینم شبیح کیه البته انشاالله همه مون بسلامتی دل خوش زایمان کنیم
نترس😂
برای من دعا کن عزیزم🩵💙❤️
وای من فردا وقت سزارین دارم استرس دارم خدا😭
باز خوبه شما سزارین هستین
من طبیعی ام نمیدونم کی دردام شروع میشه صبحه ظهره شبه ؟ 🤕
منم ۱۲ ام بهم وقت سزارین داده
منم 10 خرداد سزارین میشم هرچی هم میخوام بهش فکر نکنم آخر تموم وجودم میشه استرس
عزیزم اصلا ترسی نداره بهش فکر نکن
منم ۱۱خرداد نوبت داده بهم خیلی استرس دارم
از چی میترسی عزیزم؟
منم 13 خرداد وقت سزارین دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.