۱۱ پاسخ

منم نیمه تیر به بعد انشاءالله میخوام سزارین بشم دوهفته جلوتر دکترم گفته ختم بارداری میده 7 مردادم

منم ۲۰ تیر هستم هفتم اما بالاتر از شماست فکر کنم سزارینی هستی درسته

واقعا ترس ننداره بی حسی ام اصلا دردناک نیست با خیال راحت برو

اصلا نترس،خیلی راحت میری داخل دراز میکشی دکتر بیهوشی باهات صحبت میکنه اگه بی حسی بخوای یه امپول بی حسی میزنه برات کامل کمر به پایین بی حسی،بعد پرده میاد جلو چشمت چند دقیقه بعد نی نی، من مثل چی میترسیدم رفتم برا زایمان طبیعی سزارین اورژانسی شدم اصلا وحشتی که داشتم‌ خیلی مسخره بود

تند تند شیاف بزار

منم ۹تیرم من فقط از طبیعی میترسم وگرنه اتاق عمل رو اوکیم😊

ترس نداره اون امپوله ک میزنن کمر دردش اصن حس نمیشه بعدم بی حسی پارچه میگرن جلو روت بعد دو دقیقه صدا بچه رو متوجه میشی بعد ۱۵ دقیقه کلا کارشون تموم میشه میری ریکاوری ک هیچی حس نمیکنی تا ۱۲ ساعت بعدم ک فقط دراز کشیده ای چیزی حس نمیشه بعد کم کم دردا شروع میشه دردشم کاملا قابل تحمل سرتو اصن تکون نده بعد تا اجاره مایعات بهت دادن تا میتونی آب چای نسکافه بخور تا میتونی بخور ک عوارض بی حسی از بدنت بره ک سر درد نگیرنت اگه سر درد گرفتت تا چند روز بیچارت میکنه با هیچ مسکنی هم خوب نمیشه فقط آب بخور ک نگیرتت وگرنه درد شکم کاملا قابل تحمله فوقش با یه شیاف حله

منم ۳۰ام تیرم مثه چی میترسم😩😩😩😩ولی چاره ای هم ندارم اولین باره تو زندگیم به کاری که ازش وحشت دارم مجبور میشم

از هیچی نترس من سزارین بودم ی ارایش خوشگل بکن برو اتاق عمل فقط بعدش مراقبت داره چیز ترسناکی نداره

چه جالب منم ۲۰ تیرم

از چی میترسین؟ طبیعی ترس داره نه سزارین

سوال های مرتبط