۱۴ پاسخ

با متر درست در نمیاد

دختر منم همینه قد وزنش

عزیزدلم برحسب وزن تولد و قد تولدش باید حساب کنی

من دخترمو فروردین بردم باقد ۸۵که دکتر گفت نرمالش باید ۸۹میشد و کنه بهش شربت ویتارژین داده شبی پنج سیسی میدم والان قدش ۸۷شده

تصویر

خوبه دخترم ۷۰

باید ببریش متخصص اطفال
تنها بهداشت رفتن کافی نیس

احساس میکنم کمه

قدش نسبت ب دختر بودنش تو این سن خوبه.ولی وزنش خیلی کمه

بله کمه ، بهتره ببرید متخصص اطفال یا متخصص تغذیه ، بهداشت سواد و علم کافی نداره

خیر کمه

دختر منم‌ همینه

دختر منم ۱۰/۵و ۸۶هست ولی بدو تولد وزنش ۲/۵بود و قدش۴۸

کم نیست ؟

وزن و قد تولد چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۲ سالگی