با متر درست در نمیاد
دختر منم همینه قد وزنش
عزیزدلم برحسب وزن تولد و قد تولدش باید حساب کنی
من دخترمو فروردین بردم باقد ۸۵که دکتر گفت نرمالش باید ۸۹میشد و کنه بهش شربت ویتارژین داده شبی پنج سیسی میدم والان قدش ۸۷شده
خوبه دخترم ۷۰
باید ببریش متخصص اطفال
تنها بهداشت رفتن کافی نیس
احساس میکنم کمه
قدش نسبت ب دختر بودنش تو این سن خوبه.ولی وزنش خیلی کمه
بله کمه ، بهتره ببرید متخصص اطفال یا متخصص تغذیه ، بهداشت سواد و علم کافی نداره
خیر کمه
دختر منم همینه
دختر منم ۱۰/۵و ۸۶هست ولی بدو تولد وزنش ۲/۵بود و قدش۴۸
کم نیست ؟
وزن و قد تولد چند بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.