۸ پاسخ

دختر منم اوایل پستونک گرفت بعد خودش شش ماهگی ولش کرد
نترس عزیزم الان براش خوبه

زیر یک ماه کلا همینجورن ولع خوردن دارن بهش پستونک بده ....شیرش هم بکن ۴۰تا

آره پستونک بده عب نداره هیچی نمیشه من به دوتا بچه هام دادم چیه مگه واقعا راحت میشی ضرری هم نداره

نوزاد روزای اول ولع خوردن داره پستونک بهش بده ،ولی بعضی وقتا هم میبینی گرسنس. بهش بده بخوره

عزیزم ۳۰ تا بهش بده اروغشو بگیر نیم ساعت صبر کن یا یک ساعت دوباره ۳۰ تا بده که بالا نیاره

دختر منم همینطوره دنبال شیره همش ولی خو آروغشو میگیرم میذارمش رو پهلو که بالا اورد خفخ نشه خدایی نکرده

پستونک بده

بازم من پسرم همونه با اینکه پستونک میخوره

سوال های مرتبط