۵ پاسخ

اره دکتر به من فاموتیدین داد

من بدون قرص من نمیتونم زندگی کنم‌ حتما بگو تجویز کنه

دکترم بمن پپتیکر ۲۰داد ناشتا بخورم
شکر خدا بهترم

اره سرم میزنه

من که به دکترم گفتم برام تجویز کرد و همراهش سرم
غذای چرب و تند رعایت کن و خوراکیای نفخ دار کمتر مصرف کن چون بیشتر باعث تهوع میشن
مقدار غذا کم ولی با وعده های زیاد نزار یهو معدات پر شه که فشار بیاد
چوب شور یا تخمه کنارت بزار احساس تهوع کردی بزار تو دهنت

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی