ولی دختر من باهمین علائمی که گفتی
رفلاکس پنهان داشت
باعث شد داخلی درگیر شد
سرفه های بدی میکردکه کاملا سیاه میشد وانگار چند ثانه نفسش میرفت من سکته میکردم هر بارجیگرم کباب بود براش
زیر یک ماه بودشاید ده روزه
منم فک میکردم سرما خورده اما دکتر برام توضیح داد که برگشت شیر چقد خطرناکه وقتی پنهانه و شیر از دهن بیرون نمیریزه
با اصلاح مدل دراز کشیدنو یه قطره بینی کم کم خوب شده
اشتباه کردی بردیش بیمارستان
ببین شاید رفلاکس داره دخترم سرفه میکنه دخترش فرستاد سونو رفلاکس شدید داشت
انشالله ب حقِ امام حسین پسر نازت خوب خوب بشه ..عزیزم سوره یس رو هدیه کن به شهید میر ماشالله و شهید میر فتاح و میر داماد .بگو برا سلامتی پسرم یس نذر میکنم ب این سه شهیدی ک گفتم ..بعد هر وقت انشالله پسرت خوب شد مرخص شد یس رو بخون حتما
انشاالله عزیزم که بهتر میشه از شهرتون کدوم بهتره دکترش ببر اونجا بدنشو گرم بگیر همش چربش کن طفلی بچه ها گناه دارن خیلی
عزیزم علاعم چیه که دکتر گفته سینه پهلو کرده؟
ایشالا زود خوب میشه باهم میرین خونتون عزیزم🤲🏻🤍🥲
ای خدا .چرا؟
چرا؟؟خدا سلامتی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.