سلام کسی بوده تو بیمارستان الغدیر زایمان بکنه؟؟راضی بودین؟

۳ پاسخ

اره من که زایمان اولم اونجا بود خیلی راضی بودم. هم رسیدگی هم تمیز بودن

خواهرم. بله راضی بوده

دخترداییم ۱۰ سال پیش اونجا زایمان کرده بود میگفت عالی بودن الانو نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد