پول گشتن و جمع کردن دارو رو هم گرفته ۷۲تومن
شاید مالیات هم کشیده
منم چند روزه دخترمو دکتر بردم از بس داروها گرون بود نشد بخرم الان یک نیم جور شد برم نصفشا بخرم
دیروز دارو گرفتم هزینه نایلون و فاکتور هم گرفته بود
هزینه نسخه پیچی.این هزینه اون داروخونه که مثلا نسخه رو خونده
اگه حق نسخه پیچی میگیرن ک کوفتشکن بشه خوب دارو ازاد بخریم بهتره ک
بله قانون قشنگمونه ازفروردین اجراشده بیمارپدرش درمیادتواین دنیاالهی که خدا هیچ بنده ایش رومحتاج دوادکترنکنه
اون ۷۲.۷۰۰ رو حق نسخه پیچی برداشته قبلا در حد ۱۰ یا ۲۰ تومن برمیداشتن خیلی مشخص نبود الان زیاد شده
جدیدا داروخونه حق اینکه دارو جمع اوری میکنن میگیرن
هزینه ش جدای داروعه
جمع فاکتورتو بعلاوه ۷۲/۷۰۰ کرده
اون مدیریت خدمات دارویی هم باهاش حساب شده
چیز دیگه نگرفتی غیر اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.