دستگاه iud کسی امسال گذاشته؟ هزینه‌ش رو میدونید؟

۴ پاسخ

من گذاشتم والا برام نزدیک ۶ ۷ تومن در اومد بس که ماماعه خر بود اخرسرم پایین بود مجبور شدم دربیارم

با ازمایش و سونو 4 تومن

۴ ت عشقم

بله حدودا سه تومن تو مطب

سوال های مرتبط

مامان علیسان و مسیحا مامان علیسان و مسیحا ۷ ماهگی