۴ پاسخ

پس همه همین مشکلو دارن بچه هاشون 😕🥺

زیاد بهش شیر نده
تعداد شیردهی تو زیاد کن اما هر بار بهش کم بده اروغش هم بگیر رفلاکس داره

برای دل دردش کولیکز بهش بده پسر من کرمیچر بهش نمیساخت ولی کولیکز عالیه

هرچی دارواینا میدی فایده نداره دوره داره باید بگذرونیم دخترمنم ۵صبح خابید چقدکریه کرده بالااورده

سوال های مرتبط