برای طبیعی از چند هفته پیاده روی خوبه ؟

۶ پاسخ

من از ۳۷شرو میکنم چون باید برم ی شهر دیگه میترسم اینجا زایمان کنم دیر شروع میکنم

من از از اول دارم پیاده روی میکنم الان که سنگین شدم برام سخته اما روزی یه ساعت رو دارم قبلنا چهار ساعت پیاده روی میکردم

از اول ۹ماه

۳۷هفته دکترم به من گفت

از الان تا هفته ۳۷ روزی نیم ساعت بعدش یکساعت

من از ۳۴ رفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی