آموزش زیر ۵سال باید کلا بازی محور باشه.
زبان دومم بستگی به توانایی بچه داره.
یکی مثل دختر من الان ۶تا کلمه میگه اونم عشقی
یکی دایره لغاتش بالاست و ممکنه ۴۰تا کلمه بگه الان. خب میشه توبازیا هرچیزیو هم فارسی یاد داد هم انگلیسی.
مثلا من دوسه تا دوست خارجی دارم.
یکیشون پاکستانی انگلیسیه. دخترش تو ۴سالگی انگلیسی و فارسیو فوله. چرا؟ چون جفتشو باهم حرف میزنن تو خونه با همسرش و خانوادش و خب بچه در معرض محیط و اموزش غیرمستقیم یاد گرفته.
کلا همه چی برمیگرده به علاقه و استعداد بچه
من باپسرم بازیهای هدفمند میکنم ،زبان دومشم ان شالله وقتی که خوب تونست فارسی حرف بزنه شروع میکنم ،تا ۵سالگی خیلی سن مهمیه تا اونموقع ان شالله خیلی چیزا مخصوصا خلاقیتشو تقویت میکنم کاریم به حرفهای دیگران ندارم کلا به توانایی پسرم نگاه میکنم براش برنامه ریزی میکنم
من دیشب یه ویدیو دیدم تو اینستا خانمه دکتری استعدادیابی داشت و میگفت مطلقا تا ۳ سالگی آموزش ممنوعه فقطططط بچه باید بازی کنه
اما من واقعا خوشحالم که از نوزادی برای پسرم کتاب خوندم
الان فوق العاده علاقه منده به کتاب و بسیار زیاد روی کلامش تأثیر گذاشته
نه تنها کارشناسا بلکه دکتراام خیلی نظراتشون متفاوت هست به نظرم هر کار که پدر و مادر خودشون صلاح میدونن باید انجام بدن
میخام از دو سالگی انشالله با کارتون زبان انگلیسی رو شروع کنم ، البته زیر نظر متخصص اینکار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.