۷ پاسخ

اتفاقا باید خوشحال باشی کوچیکه زود خوب میشه متوجه نمیشه بزرگتر میشد اذیتش بیشتر بود

و منیکه ۲۳روزگی ختنه کردم وخیلی هم خوشحالم امروزم هم زمان با ی ماهگیش حلقه شم افتاد و راحت شذ.برا ما اصلا سخت نبود فقط ی بار موقع جیش گریع کرد و تمااام

چرا ظالم نبری کوچولوت عفونت ادرار میگیره بهترین کار کردی من پسر اولم بعد ۴۰روزگی بردم به امیدخدا اینم میبرم

منم هفته دیگه نوبت گرفتم به امید خدا برم ختنش کنم

برا جلوگیری از عفونت

نه عزیزم بهترین کار رو کردی که الان ختنه اش کردی بزرگتر میشد خیلی بیشتر از الان درد میکشید
درسته سخته آمپول میزنن و اونجای بچه زخم
گریه میکنه اما همون ختنه از خیلی از عفونت ها جلوگیری میکنه

چرا ظالم عزیزم چیزی هس ک برا خودشون خوبه من هنوز نبردم برا هفته دیگ نوبت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا👶🏻💙 مامان امیررضا👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد