من دوتا بخورم شکمم میترکه😮💨🫢
چرا نشه .ولی ۲۰ تا زیاده خواهر اسهال میشی😂
حالا خودت ميدوني باز ولي اسهال ميشي😂😂😂😂😂😂😂
بخور خواهر راحت باش😂🤭
۲۰تاچخبر عزیز
فوقش ۳یا ۴تا
رحم کن خواهر ۲۰ تا چخبره😂😂😂😂
شهرما کیلو فلان قدر من هنوز نخوردم خوشبحالت خداروشکر ک داری و روزی ۲۰ تا میتونی بخوری
حالا چرا روزی ۲۰ تا 🤣🤣
واقعا ۲۰ تا خوردی؟؟😂
حتی آب هم اگه زیاده روی کنی ضرر داره چه برسه زردآلو
زردآلو قند بالایی داره فک کنم ۲۰تاش قندتون ببره بالا
۲۰ تا زیاده دلپیچه میگیری
عزیزم میشه بخوری نوش جانت
هر چیزی زیادش خوب نیست حالت عادی هم ۲۰خوب نیست
اسهال میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.