خانوما چرا من حالت تهوع ندارم ..

۱۳ پاسخ

هنوز سن بارداریت کمه ولی خب بعضیا‌ کلا ندارن منم ندارم

عزیز خدا را شاکر باش😃
من که هلاکم هر روز یه علائم جدید🫣

بارداری های قبلی حالت تهوع نداشتم

اولا خداروشکر کن
دوما از تشکیل قلب نی نی به بعد شروع میشه معمولا
و دعا کن جزو اون دسته ای نباشی که بالا میارن چون واقعا عذاب میکشی

یا کلا خوش شانسی یا زوده

خوش بحالت😓

منم ندارم و استرس دااارم

عزیزم نگران نباش من بارداری اولم ۱۰هفته شروع شد شدیدم نبود

خوبه که نداری اما احتمالش هست از هفته های اینده شروع بشه دعا کن که کلا دچارش نشی خیلی بده من الان خیلی اذیتم

منم مثل خیلیا ک میارن بالا نیستم.فقط گاهی اوقات احساس تهوع میکنم

شما بنده خوبه خدایین 😂😍
بدن همه مثل هم نیس ک
شاید اصلا نداشته باشی و یا شاید تو هفته های بالاتر بیاد سراغت
ایشالااصلا تا اخر نداشته باشی، من خودم میترسم از حالت تهوع🤧😂

برو خداتو شکر کن

خب چه خوب ک نداری میخوای داشته باشی 🥴😐؟

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان تانیا مامان تانیا هفته نوزدهم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری