وای این ۸ماه تموم نمیشه چرا

۱۰ پاسخ

من یک پام گیرکرده تو۷ماه 😁😁🤣

چون روزها طولانیه اینجوریه

بنظرم ماه هفتم سخت میگذره

من که اینقدر کلافه شدم
اومدم خونه مامانمم ب شوهرم گفتم بهم زنگ نزن پیشمم نیا
اینجا هم مامانم که یچیزی میگه مثلا میگه جلو کولر نخاب قهر میکنم میگم اصلا من میرم خونمون😭😭
حوصله هیچکسو ندارم فقط دلم میخاد برم زایشگاه

من یکساله تو هشتم هنوز چهار روز دیگم دارم😂🤣

انگار یه سال گیر کردم تو هشت ماه😬اصلا نمیگذره

وای روزام طولانیه شبام که خوابم نمیبره😵‍💫

خیلی هم‌سخته..
من ب شدت سنگین شدم..ورم کردم مخصوثا صورتم

برا من کلا همش طولانی بود اصلا نمیگذره

خیلیییییی ماه۸ طولانیه

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی