من یک پام گیرکرده تو۷ماه 😁😁🤣
چون روزها طولانیه اینجوریه
بنظرم ماه هفتم سخت میگذره
من که اینقدر کلافه شدم
اومدم خونه مامانمم ب شوهرم گفتم بهم زنگ نزن پیشمم نیا
اینجا هم مامانم که یچیزی میگه مثلا میگه جلو کولر نخاب قهر میکنم میگم اصلا من میرم خونمون😭😭
حوصله هیچکسو ندارم فقط دلم میخاد برم زایشگاه
من یکساله تو هشتم هنوز چهار روز دیگم دارم😂🤣
انگار یه سال گیر کردم تو هشت ماه😬اصلا نمیگذره
وای روزام طولانیه شبام که خوابم نمیبره😵💫
خیلی همسخته..
من ب شدت سنگین شدم..ورم کردم مخصوثا صورتم
برا من کلا همش طولانی بود اصلا نمیگذره
خیلیییییی ماه۸ طولانیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.