به بچه هاتون همبرگر و سوسیس اینا میدین؟

۱۷ پاسخ

نه اصلا

نه اصلا ندادم

نه اصلا

اگه خونگی خودت درست میکنی عب نداره بیرونی اصلا نده برا بزرگاش خوب نیس چه برسه بچه ۱ ساله🥴

نه اصلا ما خودمون هم نمیخوریم از این چیزا به بچه بدم !!

نبابا چیه

من خودمم نمیخورم

خیر اصلا

نه اصلا

همبرگر ارع شوهرم درست می‌کنه آشپزه

اگر خودت درست می‌کنی بده اگر بازاری می‌خری نده خوب نیست

ن اصلا

سوسیس نه ولی همبرگر و کالباس کمی ، البته خودم درست میکنم

نه ندادم فعلا قصدشم ندارم بد

نه اصلا ضرر داره

نه اصلا

نه .خودمونم نمیخوریم .

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان جوجه🐣❤️ مامان جوجه🐣❤️ ۲ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی