نه اصلا
نه اصلا ندادم
نه اصلا
اگه خونگی خودت درست میکنی عب نداره بیرونی اصلا نده برا بزرگاش خوب نیس چه برسه بچه ۱ ساله🥴
نه اصلا ما خودمون هم نمیخوریم از این چیزا به بچه بدم !!
نبابا چیه
من خودمم نمیخورم
خیر اصلا
نه اصلا
همبرگر ارع شوهرم درست میکنه آشپزه
اگر خودت درست میکنی بده اگر بازاری میخری نده خوب نیست
ن اصلا
سوسیس نه ولی همبرگر و کالباس کمی ، البته خودم درست میکنم
نه ندادم فعلا قصدشم ندارم بد
نه اصلا ضرر داره
نه اصلا
نه .خودمونم نمیخوریم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.