خانمهای مشهدی کاچی با چهار زیره چطوری درست میکنیددستورش میگین

۱ پاسخ

روغن حیوانی یا کره بریز نصف قاشق آرد سفید بزن تا تف بخوره بعدم نبات .چار زیره رو بریز دو قاشق غذاخوری آب هم بریز تا جوش بخوره غلیظ بشه نبات خیلی نندازی شیرین بشه نمیشه خورد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری