۶ پاسخ

منم خیلی حوصلم سر رفته دریا میخوام

چقد نازه🫠

منم ببر🥲🥲🥲🥲

عجب جایی 😍

خوش بحاااالتوننننن🥹🥹🥹❤️

🐤🐤🐤🐤🐤

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دوستمون💕 مامان دوستمون💕 ۱ سالگی
امروز خانم خانما مهمون باباش بود و دعوت شده بود به رستوران

قربونش برم عین یه خانم قرتی و بقول بوشهریا فیس فیسو (از این چوس کلاسا)🤣 نشسته بود و غذاشو میخورد
خیلی هم تو حس بود
از شانسمون همین که پیاده شدیم صداییی ان….اار اومد و آوا سریع چسبید به باباش😭 و میگفت بابا بووووو 😓💔
چقدر بدم میاد از اینک بچم اینارو میفهمه و ترس و به زبون میاره💔
بچه ها ما هر دو سه روز آوا بیرون میبریم پارک یا کنار دریا امروزم بردیمش رستوران آخه طفلی این روزا از بس تو خونه حوصلش سر میره چادر نمازمو برمیداره میزاره سرش همش میگه مامان عبادی( تاب تاب عباسی ) یا میگه دددیاا‌(دریا) دلم میسوزه زیاد از این حبسش کنم و حس افسردگی بهش انتقال بدم اما امروز عذاب وجدان گرفتم وقتی اون صدا وحشتناک اومد و بچم اونجوری ترسید😓
بنظرتون کار درستیه تو این شرایط بچه رو بیرون بردن اونم هر چند روز؟

🌱🌱🌱🌱🌱

پستونک زایمان سزارین حاملگی ویار شیرخشک شیشه شیر بیبی فرزندآوری گهواری نوزاد کولیک رفلاکس