اصلاح میکنم تاپیکو سزارین میکنید یا طبیعی؟با ذکر دلیل متشکرم🥲❤️

۱۹ پاسخ

من طبیعی رو ترجیح میدم بنظرم اینکه چند ساعت درد بکشم بهتر از اینه ک بعد سزارین تازه درد هام شروع شه اونم تا ۱۰ روز شایدم بیشتر
آخه آدمی نیستم ک بتونم این همه روز یجا بشینم 🥲😰

سز صد درصد نه توانشو نه روحییه طبیعی رو تو وجودم نمیبینم

طبیعی چون اسمش روشه طبیعیه خدا توی وجود هر زنی تواناییشو گذاشته و اینک خودمو زیر تیغ جراحی نمیندازم الکی مخصوصا رحمم که چندلایه برش بخوره و معلوم نیست وقتی بیحسم چه بلایی سر شکمم میارن و دلیل بعدیم که از همه مهم تره برام اینه که دوس دارم همون لحظه که به دنیا میاد بغلش کنم خودم شیرش بدم و خودم کارای خودمو انجام بدم

سزارین قطعا
چون سه تا سقط داشتم انقدر درد کشیدم از درد بیهوش شدم
مطمئنم نمیتونم درد طبیعی رو تحمل کنم

سزارین قطعا
چون هرکس طبیعی اورده پشیمونه میگه خیلی درد وحشد ناکی داره و بخیه میخوری موقع نشستن همه باز میشن

هم تجربه طبیعی دارم هم تجربه سزارین و قطعاااااا سزارین رو قبول دارم

این چیزا به تحمل درده بدن هر کسی ربط داره. اصلا نباید مقایسه کرد. من خودم واسه یه پر کردن ساده دندون بیهوش میشم هر بار. واقعا بیحس نمیشه دندونم از استرس بالایی که دارم. چطور میتونم زایمان طبیعی کنم؟ برای شخص من سزارین مناسبه. من جراحی برداشتن بکارت رو هم انجام دادم. سپتوم عرضی داشتم و واژنم ۱۲ تا بخیه خوردـ نزدیک یک ماه دراز کشیده بودم فقط. دمتر به من گفت این عمل شبه سزارینه از لحاظ میزان درد. ترجیح میدم سزارین شم ولی با بیحسی نه با بیهوشی. چون دارو بیهوشی تا یک هفته تب و سرگیجه و سردرد میاره. به بچه نمیشه رسید.

سزارین عالیه

من سزارین چون بچه اولم رو هم سزارین شدم

قطعا طبیعی
چون میخوام وقتی بچم به دنیا میاد حال و جون بغل کردن و لذت بردن ازش رو داشته باشم
نکه از شدت درد نتونم حتی توالت برم چه برسه بخوام بشینم که بچه شیر بدم
اینایی هم که میگن دردش زیاده
از اول خلقت انسان زایمان طبیعی بوده وقتی خدا یه بچه رو تو دل ما میزاره صددرصد توان به دنیا آوردنش رو هم میده

سزارین چون لگنم کوچیکه ،طبیعی هم بخیه میخوریم پس چه فرقی داره، حداقل اون قسمت خراب نمیشه

سزارین...قبلایه سقط داشتم اونقدربیمارستان اذیتم کردن و سه روزخونریزی کردم که الان تنم میلرزه اسم طبیعی میاد...من نمیتونم🥲😭

طبیعی چون اولی رو طبیعی آوردم و راضی بودم اینم ترجیح میدم طبیعی بیارم چرا هم از پایین هم از بالا بدنم بخیه بخوره ..بعدشم میخوام عمل زیبایی انجام بدم‌😉

سزارین
چونکه حس میکنم تحمل بخیه راحت تره تا چندساعت درد

سزارین
چون ۴ تا سقط داشتم میترسم

فقط سختیش بار اول از روتخت باید بلند بشیه همین

صددر صد طبیعی هرچقدر هم درد بکشی ارزششو داره وقتی ب دنیا بیاد میدن بغلت همه‌ی دردا یادت می‌ره

طبیعی لگنم اماده زایمانم راحت استرس نداشتن زایمان سه ساعت مرخص شدن زود سرپاشدن زود مرض دارم بنظرت برم سز😂

من ک کلا باید سزارين شم😂

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نينى مامان نينى روزهای ابتدایی تولد
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌ودوم بارداری