این کانال تو روبیکا هم ایده غذایی داره هم برنامه هاش خیلی خوبه بخوای برنامه میده بهت
@komaki_koudake_man
من بردم دکتر گف هفته اول فرنی اردبرنج بدم هفته دوم حریره بادوم هفته سوم سوپ..خودت باید ارد برنج درست کنی..برنجو ۸ ساعت خیس کن بعد تمیز بشور اصلا نشاسته نمونه آبکشی کن پهن کن روپارچه تمیز دوساعت بمونه کامل خشک بشه بعدش آسیاب کن..اسیاب ک کردی اردبرنجت امادس بعدش با اب حل کن غلظت رقیق باشه بعدش یکم ک سرد شد هرشیری ک میخوره یکم ب فرنی اضافه کن
یه ق م خوری ارد برنج رو با یه لیوان اب سرد هم زدم تا گلو له نشه بعدش گذاشم رو شعله تا قوام بیاد بعدش از رو گاز برداشتم یکم حرارتش اومد پایین شیر خشک یه پیمونه درست کردم جرعه جرعه زدم ریختم تو فرنی تا رقیق شه اگه شیر خودتو میخوره اونم همونجوریه فقط شیر خشک نباید حرارت ببینه
برایه شیرینی هم میتونی نبات یا سیب بخار پز کنی اضافه کنی من اینجوری درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.