۳ پاسخ

من از پنج و نیم ماهگی شروع کردم اول از پوره میوه هم شروع کردم
چون فرنی و حریره شیرینن یکم ممکنه ضائقه بچه رو تغییر بده و بچه بعدا ک بخوای بهش پوره میوه و سبزیجات بدی عوق بزنه نخوره

دکتر ب من هم سرلاک بدون شیر
پوره میوه بدون شیر
اینترنتی سفارش دادم

والا دکتر به یکی از دوستا گفته بود باحریره درست کن

سوال های مرتبط