۹ پاسخ

خیلی بالاست

بالاست ولی زیاد بالا نیست. من ۱۲ بودم با یک ماه دارو خوب شدم.

خیلی غیر طبیعی بالاست

تیروییدت کم کاره

کدوم آزمایشگاه رفتی

بالا عزیزم

بالاست

عزیزم بالاس دارو مصرف میکنی؟

مال شما بالاس عزیزم

سوال های مرتبط