۶ پاسخ

عزیزم منم همین امروز واکسن ۴ماهگی‌زدم یکو‌نیم برابر وزنش اگه میخوای پاراکید بدی باید بدی اگه استامینوفن سادس دوبرابر وزنش

دخترت بهتره گلم؟؟تبش رفت بالا؟؟

دوبرابر باید بدی

به من گفت دو برابر بده

پاشویش کن دمای خونه رو کم کن

دكتر به من گفت دو برابر وزنش پاراكيد بدم

سوال های مرتبط