سلام بتا 188 سه روز تاخیر خوبه؟

۴ پاسخ

من بعد ۱۰روز ۱۵۰ بود دکترم چیزی نگف ک دوباره تکرارش کن

اره عزیزم

بله مبارک

خوبه بعد ۴۸ ساعت تکرار کن ببین بالا میره یا نه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو🩷 مامان نی نی کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان مهدا جون مامان مهدا جون ۴ ماهگی
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ناز مامان ناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان اقاعلی مامان اقاعلی هفته بیستم بارداری