بچها بچم امروز ۳ بار بالا اورده خطرناکه؟

۲ پاسخ

نه عزیزم حتما رفلاکس داره ،عاروقش بگیر رو پهلو بزار زیاد شد ببر دکتر دارو میده ،چون نمیزاره وزن بگیره

رفلاکس داره زیاد شیرش میدی؟

سوال های مرتبط