۹ پاسخ

منم همینطور🥲🥲

بعد زایمان که کم کم ۷ کیلو کم میشه
۴،۵ کیلو هم تا ۴۰ روزگی بره اوکیه دیگه

من ۸ کیلو زیاد شدم دکترم نگفت زیاده.بیش از حد سخت نگیر .الان اولویتت سلامت خودت و فسقلیت باشه نه چهارکیلو کم تر یا زیادتر شدن وزنت😘

من ۱۸ هفته م ۵ و نیم کیلو زیاد شدم ولی نگفتن خیلی رفتی بالا گفت خوبه ۶۰ کیلو بودم الان ۶۵ و نیمم

منم ۶ کیلو🙃

تا الان ۷ کیلو اضافه شدم تازه اضافه وزنم دارم
امیدم به شیردهیه انشاالله که کم بشه

من از اولش تا الان ۸کیلو اضاف کردم ماهی یه کیلو کلا الان وارد ۸ شدم

من ۲۰ کیلو اضافه کردم خواهر
پس من چی بگم 😂😂

از ماه ۷م شروع میشه وزن گیری🤣

سوال های مرتبط