منم همینطور🥲🥲
بعد زایمان که کم کم ۷ کیلو کم میشه
۴،۵ کیلو هم تا ۴۰ روزگی بره اوکیه دیگه
من ۸ کیلو زیاد شدم دکترم نگفت زیاده.بیش از حد سخت نگیر .الان اولویتت سلامت خودت و فسقلیت باشه نه چهارکیلو کم تر یا زیادتر شدن وزنت😘
من ۱۸ هفته م ۵ و نیم کیلو زیاد شدم ولی نگفتن خیلی رفتی بالا گفت خوبه ۶۰ کیلو بودم الان ۶۵ و نیمم
منم ۶ کیلو🙃
تا الان ۷ کیلو اضافه شدم تازه اضافه وزنم دارم
امیدم به شیردهیه انشاالله که کم بشه
من از اولش تا الان ۸کیلو اضاف کردم ماهی یه کیلو کلا الان وارد ۸ شدم
من ۲۰ کیلو اضافه کردم خواهر
پس من چی بگم 😂😂
از ماه ۷م شروع میشه وزن گیری🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.