۷ پاسخ

ارررره

اره خیلی خوبه

آره من هر 8 ساعت استفاده میکردم فقط شیاف دردمو کم میکرد

برای سزارین هر هشت ساعت ، برای طبیعی هر ۲۴ ساعت

اره اوکیه..من هر بار دردم میگرفت

اره خوب روزی ۳ بارم میتونی استفاده کنی هر ۸ ساعت

دکتر من گفت روزی دوبار

سوال های مرتبط

مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد