وااا چ جالب. پسر منم سه ماه داره. امروز اینجوری بود. یه دارو خونه هست یه دکتر خوب داره. بهم گفت نفخ داره
وپسر کنک الان دو روزه این مدلیه
دقیقاً دختر منم امشب اینطور بود
دختر منم خیلللللللی گریه میکرد دکتر هم بردم
سیتریزین داد یک سی سی میدم هر ۱۲ ساعت
بعد آوردم خونه پشتشو گردنشو روغن زیتون زدم در حد ناز کردن مالش دادم آروم شد جاشو گرم کردم خوابید حتماااااا امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.