نی نی خودش انتخاب میکنه😂
اونت بگیر ۹۰درصد بچه ها هم پستونکشو میگیرین هم شیشه اشو
نی دار ها خوب نیست خوب تمیز نمیشه
من جفتشو خریدم
بی بی لند نیم قطره ،ضدنفخ بگیر بدون دسته هست من برا پسرم گرفتم راضی بودم، بعد از مدتی دیگه نی دار گرفتم
بستگی به نی نی داره که کدوم شیشه رو بگیره . دختر من بی بی لند رو نگرفت. دکتر براون خریدیم خدا رو شکر راضی شد اونو بگیره. البته بازم اولش عوق میزنه بعد دو سه تا میک اوکی میشه
بی بی لند طرح اونت افتضاحه
اینقد زیاد میریزه که دو دست لباس باید عوض کنی بچه هم یه عالمه هوا میره تو دلش
من یو مامی استفاده میکنم برای پسرم خیلی راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.