۸ پاسخ

اتفاقا بهترین زمان ممکنه بود

ژل باشه پماد نباشه

اگه خیلی بیتابی میکنه ژل لیدوکایین بزن براش من که خیلی اذیت شدم نمدونستم کجاش درد میکنه ولی این ژل خیلی خوب بود ولی زیادروی نکنی در استفادش

هیج کس بیشتر از مادر خیر و صلاح بچشو نمیخواد
اصلا توجه نکن روز چه ربطی داره اینا چیزاییه که عربا مدکردن
پسر منم ختنه شد به روش بخیه
آزادش بذار پماد هاشم بزن تا فردا دردشو یادش میره
اگه هم درد داره دکتر به من گفت قطره استامنیفون بدم

عزیزم ب روزش هیچ ربطی نداره با این چیزا خودتو ناراحت نکن همش خرافاته. سر موقع بهش داروشو بده دردشو اروم کنه

ای جانم چ شانسی ربطی به روز نداره
نگران نباش تا فردا خوب میشه طبیعیه روز اول درد زیاد دارن خوشحال باش ک ختنش کردی راحتی دیگ من بچم 3سالو نیمشه هنوز ختنه نکردم خیلی ناراحتم خیلی دیر شده

ساعت ۱ظهرختنش کردن۶خون ریزی داشت خیلی
دیگه بخیه شد از ساعت۹رو پامه دارم گریه میکنم باهمین حال ینفر این حرفو هم بهم زد حالم بدترشدد
آخه بچم خیلی اذیت بود خواب نداشت باید پوشکشو باز میکردم تا ادرار میکرد گفتم دیگه یروزم معطلش‌نکنم بچه زجربکشه باباشم گفت فردا ببرمش من کار دارم گفتن نه بچه گناه دار حالا هم اینجوری شد

به روزش چه ریطی داشت؟ منم لز ختنه پشیمونم ظلم به بچه اس

سوال های مرتبط