مامانا چجوری خواب بچه هارو تنظیم میکنید؟

۷ پاسخ

پسر منم وقتی همه هستن مثلا آبجی و باباش اصلا نمیخوابه همش بازیگوشی میکنه منم 1هفتس ساعت 11که میشه میارم اتاق تو نور کم با صدای سفید یزره تکونش میدم روپام خداروشکر میخوابه فعلا که اینجوری میخوابه خداکنه همیشه اینطوری باشه

و ساعت ۷بعدازظهر به بعد تو این سن ۱۱ماهگی نزار بخوابه هرجور شده سرگرم باشه و بازی و اینا بعد ساعت ۱۱ببرتو رختخواب هرروز و حتما خودتون هم بخوابید اوایل همکاری نمیکنه شاید ۲ساعت بکشه تا بخوابه اما کم کم به این برنامه عادت میکنه

خواب بچه از روزی که بدنیا میاد و شیر دهی سروقت و حوصله و همت زیاد و گذشتن از مهمونی های تا اخر وقت و بچه رو نبردن ته اتاق و تاریکی و حتما لباس راحت و شستن سر و صورت و باسن و پوشک تمیز و قبلش شیر دادن و درصورت دوست داشتن پستونک بدید😊ولی اگه تازه میخوای شروع کنی تقریبا یک ماه زمان میبره و باید حتما دیگران باهات همکاری کنن و نگن بمون تا ۱شب بیدار باش و جایی شلوغ و صدای بلند زیاد باشه اصلا نباش😊

لایک کنین منم ببینم
پسرای منم تا۴صب همیشه بیدارن

نوروصدای کم لباس راحت وپوشک تمیزوبازی های ملایم😂

خداروشکر از اول اوکی بود خاب شبش

پسر من تازه یکم بهتر شده

سوال های مرتبط