۷ پاسخ

یا اگه استفراغت شدید دمیترون بخور

حتماهم دکتربرم سروم وامپول بزنه اب دور جنینت کم نشه

عزیزم قرص متوکلوپرامید بخور با نون خشک اب معدت روبگیره

اندانسترون برا تهوع خوبه برا درد معدت هم فاموتیدین میتونی بخوری

تو این هفته ها دیگه میتونی دمیترون بخوری من میخورم هنوز

دمیترون

میترسم با همین استفراغ تا شب پیش بره بدنم بی اب بشه برا بچه بدع دیگه🥺

سوال های مرتبط