عزیزم هرماه باید ازمایش بدی یک هفته دیگه ازمایش بده
۱۱؟؟؟؟😳😳😳 شاید اشتباه ازمایشگاه بوده اخه خیلی زیاده. نهایتا باید تا ۲/۵ باشه. زودتر از سه هفته ازمایش نده چون با این دوز دارو طول میکشه بیاد پایین. مال من ۴ بود هر روز تا دو هفته روزی دو تا قرص خوردم. تازه بعد دو هفته رسید به ۲/۵
من هر ماه مجدد آزمایش میدم که ببینم اومده پایین یانه
برای من ۳.۷ منم ۴ روز دز ۵۰ میخورم ۳ روز ۱۰۰ واقعا خسته شدم یک ساعت باید ناشتا بمونم حالت تهوع میگیرم من معمولا هردوماه ازمایش میدم
تا آخر عمرت باید بخوری .این قرص تموم بشو نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.