۷ پاسخ

عزیزم تهران از کدوم داروخانه گرفتی؟من پیدا نکردم ممنونم بگی

چندگرفتی؟من گیرم نیومد

من تو ۹۵تا دو تا و نصف پیمانه میدم ،طبق دستور روی قوطی

عزیزم از کجا گرفتی اینو

اره عزیزم درسته ولی من تو ۹۰ سیسی ۲ پیمانه میدم مال من ی مدل دیگه س پیمانه ش دوبله دیگ درسته؟

عزیزم در کنار این شیرخشک دیگه ای هم میدی یا نه فقط اینو میدی وببخشید قیمتش چنده؟

عزیزم پس همون روشی که دکتر گفته بهش بده
واسه منو گفت مثه شیرش بهش بده ۲۱۰تا

سوال های مرتبط