خیلی دوست دارم کاچی بخورم 😭😭خیلی زیادددد

۶ پاسخ

بخور عزیزم فقط توش زعفرون نزن برای رنگ زردش یه مقدار تو آردش زردچوبه تفت بده خیلی خوش مزه میشه من همش میخورم امتحان کن و اصلا مزه ی زردچوبه نمیده خیالت راحت
با نبات کاچی گرمه با شکر کاچی خنک

خیلی گرمیه
حالا خود دانی

منم☹ولی ادویه اش گرمه خوب نیست ب ای الان

بخور سه ماه اول گرمی زیاد ضرره ک خداروشکر رد کردب

بخور خب ولی زعفران نزن با دوشاب بهتره

خب بخور دا
فقط توش زعفران نزن

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی