بخور عزیزم فقط توش زعفرون نزن برای رنگ زردش یه مقدار تو آردش زردچوبه تفت بده خیلی خوش مزه میشه من همش میخورم امتحان کن و اصلا مزه ی زردچوبه نمیده خیالت راحت
با نبات کاچی گرمه با شکر کاچی خنک
خیلی گرمیه
حالا خود دانی
منم☹ولی ادویه اش گرمه خوب نیست ب ای الان
بخور سه ماه اول گرمی زیاد ضرره ک خداروشکر رد کردب
بخور خب ولی زعفران نزن با دوشاب بهتره
خب بخور دا
فقط توش زعفران نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.